❤ღ❤ پنجاه درجه زیر تنهایی ❤ღ❤

سلام من زهرام ۱۷ سالمه این وبلاگ یه وبلاگه عاشقونه است امیدوارم بپسندین

❤ღ❤ پنجاه درجه زیر تنهایی ❤ღ❤

سلام من زهرام ۱۷ سالمه این وبلاگ یه وبلاگه عاشقونه است امیدوارم بپسندین

دور از تو......................

دور از نفس هایت دق میکنم بادکنکی برایم باد کن  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سهند دوشنبه 9 مرداد 1391 ساعت 13:06 http://www.baroni.blogsky.com

سلام ...

" دور از نفس هایت دق میکنم بادکنکی برایم باد کن "
خوب مینویسی مثل همیشه ... خلوتگاه زیبایی داری لدت بردم ...

من فقط یه آرزو دارم اینه که با تو باشم
اینکه یه روز بارونی زیر چتر تو جا شم
هرچقدر دور باشی
بازم به من نزدیکی
دلمو روشن کن تو اوج تاریکی
فقط خود تو...

سهند - جزیره بارونی

پارمیدا سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 11:56

سلام میتونم لینکت کنم؟!؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد