❤ღ❤ پنجاه درجه زیر تنهایی ❤ღ❤

سلام من زهرام ۱۷ سالمه این وبلاگ یه وبلاگه عاشقونه است امیدوارم بپسندین

❤ღ❤ پنجاه درجه زیر تنهایی ❤ღ❤

سلام من زهرام ۱۷ سالمه این وبلاگ یه وبلاگه عاشقونه است امیدوارم بپسندین

دلتنگم

آره باید تموم می شد ولی دلتنگ دلتنگم دارم با خاطرات تو با رویای تو می جنگم یه آن چشمامو می بندم تو دستای منه دستات نمی دونی چقدر سخته فراموش کردن چشمات می ترسم طاقتم کم شه نتونم سر کنم بی تو چقدر سخته که دنیا رو باید باور کنم بی تو بازم چشمام و می بندم صدای خنده های تو همه جا غرق آرامش همه جا رد پای تو دارم وسوسه می شم باز واسه دوباره دل بستن ولی نه آخر قصه است نمونده راه برگشتن می ترسم طاقتم کم شه نتونم سر کنم بی تو چقدر سخته که دنیا رو باید باور کنم بی تو بازم چشمام و می بندم صدای خنده های تو همه جا غرق آرامش همه جا رد پای تو  

نظرات 1 + ارسال نظر
بتوچه چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 17:49 http://nemigam ,, dost nadaram kasi bedone ,./

هه ./ ۱کم احساس به خرج بده خو .//خسیس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد