❤ღ❤ پنجاه درجه زیر تنهایی ❤ღ❤

سلام من زهرام ۱۷ سالمه این وبلاگ یه وبلاگه عاشقونه است امیدوارم بپسندین

❤ღ❤ پنجاه درجه زیر تنهایی ❤ღ❤

سلام من زهرام ۱۷ سالمه این وبلاگ یه وبلاگه عاشقونه است امیدوارم بپسندین

منو ببخش.........

زیبای من سلام
من از دیار عشق به تو نامه می نویسم! اینجا همه پروانه ها در شعله شمع عاشقانه سوخته اند٬ بلبلان در کنار گل پژمرده شان آرام خوابیده اند٬ ماه تمام شب را به دنبال خورشید می گردد....
عمری می خواستم که عشق را با مداد رنگی هایم نقاشی کنم٬ غافل از اینکه عشق یعنی یکرنگی! این حرف را روزی که مرا با کلام خویش مسحور کرده بودی از نگاهت خواندم. چه روز با شکوهی بود! آن روز آسمان را بین خودمان تقسیم کردیم: باران برای من٬خورشید برای تو٬برف برای من٬ستاره ها برای تو....
ولی از آن روز مدتها گذشته است. بارانی که سهم من بود از چشمان من بارید. به موهای سپیدم نگاه کن!همه می گویند خیلی زود پیر شده ام٬ ولی تو که می دانی همان برف هایی که مال من بود بر سرم نشسته است. ناراحت نباش! به لبخند خورشید و چشمک ستاره می ارزید....
من بازی عشق را به تو باختم. از باختن پشیمان نیستم٬ ولی ای کاش می توانستم یک بار دیگر دلم را به تو ببازم. حیف که دیگر نمی توانم٬ کمی شکسته شده ام. برای این همه زیبایی نفس کم می آورم...
این نامه را با قاصدک برایت می فرستم. تا یکی دو روز دیگر به دستت می رسد. تا آن موقع من به امید وصالت برای همیشه خوابیده ام . شک ندارم که در زیر خاک هم خواب تو را می بینم. از این که بیش ازاین طاقت نیاوردم و این قدر زود رفتنی شده ام متاسفم! مرا ببخش٬ لیلی خوبی برایت نبودم... منو ببخش اگه باری روی دوشت شدم

منو ببخش که زود فراموشت شدم 

منو ببخش اگه بیخودی عاشقت شدم 

منو ببخش دیو تو قصه هات شدم 

منو ببخش که چشمای من بدون تو بارونیه 

منو ببخش که قلب من تو دست تو زندونیه 

منو ببخش اگه زندگیم بدون تو جهنمه 

منو ببخش اگه دلم بدون تو پر از غمه 

منو ببخش اگه با حرفای تو دلم شکست 

منو ببخش اگه کس دیگه ای تو دلت نشست 

منو ببخش که دوستت داشتم بی بهونه 

منو ببخش که با رفتنت دلم برات میگیره بونه 

منو ببخش که دیوونتم دیوونه ی نگاه تو 

منو ببخش نمیتونم که بشم هم صدای تو 

منو ببخش اگه از دوری تو برم سفر 

توی دنیا بمونی بدون من بی همسفر 

منو ببخش ..

نظرات 1 + ارسال نظر
nahal یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 11:58 http://mankheylibamazeam.blogfa.com

سلام
وبت خیلی زیباست
اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد