❤ღ❤ پنجاه درجه زیر تنهایی ❤ღ❤

سلام من زهرام ۱۷ سالمه این وبلاگ یه وبلاگه عاشقونه است امیدوارم بپسندین

❤ღ❤ پنجاه درجه زیر تنهایی ❤ღ❤

سلام من زهرام ۱۷ سالمه این وبلاگ یه وبلاگه عاشقونه است امیدوارم بپسندین

عاشقانه

دوستت دارم فقط همین .......................................

نظرات 1 + ارسال نظر
عاشق چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 21:52

سلام زهراجان منم دختری هستم که تقریبا باتوهمسنم خیلی دوست دارم بدونم چه اتفاقی برات افتاده که همچین ازعاشقی مینالی ؟ اگه ممکنه برام بگو اخه خیلی کنجکاوم که بدونم مطمئن باش رازدار ودوست خوبیم اگه هم که دوست نداری نگو امابدون من فقطمیخواستم ببینم ایاتوواقعاعاشقی یانه؟واگه هستی برات کاری کنم واگه ازمن کاری ساخته نیست حداقل میتونی برام دردودل کنی عزیزم ..................... من منتظرت هستم همینجا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد