❤ღ❤ پنجاه درجه زیر تنهایی ❤ღ❤

سلام من زهرام ۱۷ سالمه این وبلاگ یه وبلاگه عاشقونه است امیدوارم بپسندین

❤ღ❤ پنجاه درجه زیر تنهایی ❤ღ❤

سلام من زهرام ۱۷ سالمه این وبلاگ یه وبلاگه عاشقونه است امیدوارم بپسندین

واسه تو........

یه روز واست می نویسم

یه روز واست می نویسم آره واسه تو تویی که گفتی تا آخرش بهم تکیه کن
واسه تو که باورت کردم واسه تو که نمی دونم چرا انقدردوستت دارم
واسه تو که من رو با دروغات شکستی
واسه تو که آسون رویاهام رو به باد دادی
واسه تو که هوای دلم رو ابری کردی
واسه تو که احساسم رو به بازی گرفتی
راستی چرا؟ هنوزم نمیدونم چرا



من که عشق پاکم رو تو دستات رها کردم باورم نداشتی؟ یا می خواستی بازیم بدی؟
یعنی همه دوست داشتنات دروغ بود همه دلتنگیات همه بی تابیات
چرا؟چرا؟ بهم گفتی تا آخرش هستم حالا حتی جواب همین سوالم رو نمیدی
چه آسون دلباختم به نگات به حرفات به دستای گرمت
چرا باورم نداشتی؟
باشه برو یادت نره یه روز یه جایی تو این دنیا بدون عشق پاکم کم میاری
یادت نره اومدی زدی و شکستی و رفتی...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد