❤ღ❤ پنجاه درجه زیر تنهایی ❤ღ❤

سلام من زهرام ۱۷ سالمه این وبلاگ یه وبلاگه عاشقونه است امیدوارم بپسندین

❤ღ❤ پنجاه درجه زیر تنهایی ❤ღ❤

سلام من زهرام ۱۷ سالمه این وبلاگ یه وبلاگه عاشقونه است امیدوارم بپسندین

مگه چقدر ارزش داره ؟ ..............

مگه چقدر ارزش داره ؟

گاهی اوقات برای اینکه بتونم باهات حرف بزنم

از هزار راه وارد می شم

ولی تو همه درهارو به روم می بندی

برای اینکه یه لحظه ببینمت وباهات حرف بزنم

پرواز میکنم ولی توخیلی راحت بالهامو می چینی

دارم  خفه میشم , می فهمی؟

همیشه لازم نیست برای رفع دلتنگی عاشقانه حرف زد

گاهی با یه درد دل ساده و گفتن حرفهای روزمره

دل آدم باز میشه

گاهی فقط  با شنیدن صدای محبوب یا معشوق هم تسکین پیدا میکنی

ولی افسوس که تو هیچوقت اینو نمی خوای بفهمی

و همیشه یه دیوار محکم از دلتنگی دور خودت میکشی

و راه نفوذ منو میبندی

نمی دونم نگران چی هستی؟من که تو بدترین شرایط تنهاییم

ازتودل کندم,حالا که دیگه آب از سرم گذشته

پس منو دریاب!!!!!!!!!!!!

 

+ من دخترم ...مرا پریشانی موهایت که نه...مرا ته ریش خسته ی صورتت آشفته می کند...


http://www.pic.iran-forum.ir/images/2t85r08qeq6gn5eqqoev.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد